Produkt dnia
Rękawiczki REIMA Harald Rękawiczki REIMA Harald 75,00 zł 99,00 zł

Kurtka REIMA-TEC Harry zielona Kurtka REIMA-TEC Harry zielona 199,00 zł 349,00 zł

Kurtka soft shell REIMA Kartta Kurtka soft shell REIMA Kartta 229,00 zł 299,00 zł


Bielizna REIMA Cepheus Bielizna REIMA Cepheus 99,00 zł 129,00 zł

Czapka REIMA Cabin Czapka REIMA Cabin 85,00 zł 107,00 zł


Kurtka puchowa REIMA Usvat Kurtka puchowa REIMA Usvat 369,00 zł 479,00 zł

Kurtka wiosenna REIMA Tamesa Kurtka wiosenna REIMA Tamesa 249,00 zł 314,00 zł

Kurtka REIMA Kiddo Kide Kurtka REIMA Kiddo Kide 329,00 zł 419,00 zł

Spodnie REIMA TEC+ Juoni granatowe Spodnie REIMA TEC+ Juoni granatowe 239,00 zł 299,00 zł

Kurtka REIMA TEC Kiekko niebieska Kurtka REIMA TEC Kiekko niebieska 369,00 zł 479,00 zł

Kombinezon REIMA Vacalis Kombinezon REIMA Vacalis 320,00 zł 419,00 zł

Polar REIMA Hopper różowy Polar REIMA Hopper różowy 135,00 zł 179,00 zł

Kurtka Softshell REIMA Vantti Kurtka Softshell REIMA Vantti 179,00 zł 229,00 zł

Kurtka wiatrówka REIMA Solen Kurtka wiatrówka REIMA Solen 149,00 zł 195,00 zł

Kurtka Softshell REIMA Vantti Kurtka Softshell REIMA Vantti 179,00 zł 229,00 zł



Czapka REIMA Unessa Czapka REIMA Unessa 89,00 zł 115,00 zł


Kurtka przejściowa REIMA Taag Kurtka przejściowa REIMA Taag 269,00 zł 339,00 zł

Opaska na czoło REIMA Tails Opaska na czoło REIMA Tails 49,00 zł 62,00 zł

Opaska na czoło REIMA Tails Opaska na czoło REIMA Tails 49,00 zł 62,00 zł

Autoryzowany przedstawiciel:

Regulamin

Regulamin sklepu 4 SEASONS KIDS

 

Sklep Internetowy "4 SEASONS KIDS" działający pod adresem www.4seasonskids.pl, prowadzony jest przez "4 SEASONS KIDS – Przemysław Okoń” z siedzibą w Nowej Woli (05-500), ul. Plonowa 24G/1, NIP: numer 772-182-47-46, REGON numer: 360739380 – dalej zwany „Sprzedawcą”.

I. Postanowienia ogólne

1. Sprzedawca prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet.

2. Zakup w sklepie internetowym www.4seasonskids.pl oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.

3. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich. Sprzedawca nie jest płatnikiem podatku VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

4. Zawartość witryny internetowej sklepu www.4seasonskids.pl nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, pełni jedynie rolę informacji handlowej.

II. Zawarcie umowy i realizacja zamówienia

5. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem sieci Internet. W celu złożenia zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia. Po złożeniu zamówienia do Kupującego zostaje przesłana e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do Sprzedawcy.

6. Realizacja zamówienia następuje, gdy do Sprzedawcy dotrze informacja z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia. Firma "4 SEASONS KIDS – Przemysław Okoń" nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podane dane adresowe podane przy składanym zamówieniu.

7. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego. Czas realizacji zamówienia wynosi odpowiednio:

- w przypadku płatności „za pobraniem” - 2 dni robocze od dnia otrzymania potwierdzenia złożenia zamówieni

- w przypadku płatności przelewem (przedpłata) – 2 dni robocze od dnia zarejestrowania wpływu należnej kwoty na konto Sprzedawcy.

8. Po skompletowaniu zamówienia towar zostaje wysłany do Kupującego. Przewidywany czas dostawy - 1 dzień roboczy w dniach od poniedziałku do soboty z wyłączeniem dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy (podstawa Dz.U. z 1951 r. Nr 4, poz. 28; z 1960 r. Nr 51, poz. 297; z 1989 r. Nr 29, poz. 154; z 1990 r. Nr 28, poz. 159 i 160) przypadających w tym okresie, dla zamówień złożonych do godz. 13:00 tego samego dnia.

9. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy.

10. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany. Kupujący decyduje czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości anulowane.

11. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.

12. Transakcje dokumentowane są dowodem sprzedaży. Na życzenie firma 4 SEASONS KIDS wystawia rachunek na zakupiony towar.

13. Za zamówione towary Kupujący może zapłacić wybierając jedną z poniższych form płatności:

- przy odbiorze "za pobraniem": należność pobiera kurier;

- przelewem bankowym na konto za pośrednictwem serwisu PayU;

- płatność kartą kredytową za pośrednictwem serwisu PayU;

- przelewem bankowym na konto Sprzedawcy.

14. Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS lub DHL oraz Poczty Polskiej S.A (jako przesyłka priorytetowa).

 

Koszt dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS lub DHL wynosi:

17,50 zł – w przypadku płatności przelewem (przedpłata)

21,00 zł - w przypadku płatności „za pobraniem”

 

Koszt dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. wynosi:

7,50 zł – w przypadku płatności przelewem (przedpłata) – rejestrowana przesyłka listowa, ekonomiczna o wadze do 1 kg (czapki, rękawiczki, t-shirty, etc.)

9,30 zł – w przypadku płatności przelewem (przedpłata) – rejestrowana przesyłka listowa, priorytetowa o wadze do 1 kg (czapki, rękawiczki, t-shirty, etc.)

14,50 zł – w przypadku płatności przelewem (przedpłata) - paczka o wadze do 5 kg.

 

Przy zakupach za kwotę co najmniej 350 zł, wysyłka zamówionych towarów dostarczana jest GRATIS.

15. W momencie potwierdzenia przez Kupującego wysłanego przez niego zamówienia dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy SPRZEDAJĄCYM a KUPUJĄCYM. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w zamówieniu. Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964 r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zamianami) oraz Ustawy o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.).

III. Gwarancja, zwrot towaru, odstąpienie od umowy i postępowanie reklamacyjne

16. Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.4seasonskids.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnego pochodzenia.

17. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

18. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 22 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

- pisemnie na adres: ul. Plonowa 24G/1, 05-500 Nowa Wola;

- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@4seasonskids.pl;

19. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacje i zwroty”. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

20. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

- dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;

- dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

21. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

22. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

23. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Plonowa 24G/1, 05-500 Nowa Wola.

24. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

25. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:

- Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

26. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być kompletny i nieuszkodzony nie może nosić śladów obcych zapachów, np. tytoniu, perfum, powinien zawierać oryginalną metkę producenta. Jeżeli w przesyłce znajdowały się dodatkowe produkty lub gratisy, przy zwrocie należy je dołączyć. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymanym wraz z nim dokumentem zakupu. Sprzedawca gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Jeżeli Klient dokonał zakupów na kwotę wyższą niż 350 zł i z tego powodu był uprawniony do darmowej przesyłki, musi zwrócić również w/w koszt przesyłki. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu.

27. Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien złożyć reklamację na przykład:

- pisemnie na adres: ul. Plonowa 24G/1, 05-500 Nowa Wola;

- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@4seasonskids.pl;

Następnie odesłać reklamowany towar przesyłką pocztową na adres "4 SEASONS KIDS – Przemysław Okoń” Nowa Wola (05-500), ul. Plonowa 24G/1. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sprzedawca zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokument zakupu oraz opis przyczyny reklamacji. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

28. Towar uszkodzony może zostać wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.

29. W razie, gdy pomyłka nastąpiła z winy Sprzedawcy i Klient otrzymał towar inny niż zamówiony, Sprzedawca pokrywa koszt przesyłki zwrotnej.

30. Wzory formularza zgłoszenia reklamacyjnego oraz formularza wymiany towaru stanowią załącznik do niniejszego Regulaminu i są dostępne na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacje i zwroty”.

IV. Ochrona danych osobowych

31. Składając zamówienie Klient zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.

32. Informujemy, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym „4 SEASONS KIDS”, są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Dane osobowe Usługobiorcy i Klienta są przetwarzane zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 z późn. zm.) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 Nr 144, poz. 1204 z późń. zm.). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy Klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych.

V. Postanowienia końcowe

33. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

34. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

35. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych do 24 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zm.) oraz Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.



ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW!

SKLEP 4 SEASONS KIDS

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl